W nowym a3 też nie wiem jak wyregulować te zagłówki przód,tył....hm.
Zle podłączony prostownik
Zwiń
X
-
patrolxx, ale próbowałeś odpalić na nowym aku, czy na tym starym, rozładowanym? Bo moim zdaniem, jeśli stary aku nie był całkowicie uszkodzony ( przerwa w którejś celi ) to poza spalonym bezpiecznikiem w prostowniku nic nie powinno się stać w samochodzie.Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez patrolxxAku nowy ,zostawiłem rejestrator włączony,a auto stało bez odpalania kilka dnii rozładowało do zera.
Druga sprawa koledzy pytali czy po tym jak się pomyliłeś wkładałeś nowy albo chociaż inny aku żeby sprawdzić czy na innym zapali. Bo ten mimo że nowy może już się nadawać na śmieci (jeżeli tak to jak masz jeszcze gwarancję to ja bym spróbował zareklamować).
Komentarz
-
-
aku był cały czas w aucie bez zdejmowania klem podłączyłem prostownik,oczywiście odwrotnie i od razu wywaliło bezpiecznik ładowarki .Wymieniłem go i zostawiłem na ładowanie do rana.Kontrolki na desce świecą mocno ,pompa słychać rusza ,lecz nie kręci.- Sharan 05 SPECIAL
- Octavia 1 RS
- Impreza PRODRIVE
Komentarz
-
-
podmień aku na inny->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
podłączyłem na kablach drugi aku i nic.mam podejrzenie o uszkodzenie układu dodatkowo odcinającego zapalanie ,jutro oddam auto do warsztatu gdzie były zakładane zabezpieczenia i dam znać co dalej-to co mogłem sam sprawdzić już zrobiłem .
[ Dodano: Czw 22 Sie, 13 13:15 ]
Już wszystko ok,jednak okazało się,że padł dodatkowy element zabezpieczający rozruch.- Sharan 05 SPECIAL
- Octavia 1 RS
- Impreza PRODRIVE
Komentarz
-
-
Potwierdza się to, że w nowszych samochodach nigdy nie wolno ładować akumulatora za pomocą prostownika, bez uprzedniego odłączenia jego od instalacji samochodu (chociaż jedną klemę), bo oprócz odwrotnego podłaczenia, może też być zapodane zbyt duże napięcie, na dodatek tętniące, bo prostowniki z reguły nie mają żadnych filtrów.
Nie należy wierzyć tym mądralom, co zawsze ładują bez odłaczania bo mają super-hiper prostownik, i nic się nie dzieje. Dzban wodę nosi aż do chwili gdy urwie się ucho. Poprostu będzie nauczka na przyszlość. Gdyby akumulator był odłączony, spalił by się bezpiecznik w prostowniku, i tyle.
Komentarz
-
-
Przy podłączonym akumulatorze do instalacji prostownik nie był w stanie "odwrotnie" naładować akumulatora, bo diody w alternatorze były odwrotnie spolaryzowane i to spowodowało spalenie bezpiecznika w prostowniku, a akumulator nie naładował się "odwrotnie"
Oczywiście można naładować "odwrotnie" akumulator gdy jest on całkowicie rozładowany, ale gdy jest odłączony od instalacji.
Jeśli nie podłączyłeś do auta "odwrotnie" naładowany akumulator, to raczej nie powinny być duże szkody w instalacji.
Jakie masz auto, bo jeśli takie jak w opisie, to tam rozrusznik jest sterowany bezpośrednio ze stacyjki ,tylko silnik AHF to nie jest benzynowy...DigiTech PROMOCJA na chiptuning ZOBACZ
www.chiptuning.katowice.pl
DIAGNOSTYKA, CHIPTUNING, HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA
Komentarz
-
Komentarz